Betalen

Wij maken gebruik van een beveiligde internetbeveiliging zodra je bij onze virtuele kassa bent. Dan krijgen anderen geen kans om mee te kijken. Deze veilige verbinding heet SSL en herken je aan het groene slotje in je browser.

Betaalmethodes
Je kunt bij SD Horse Products op de volgende manieren betalen: 

  • iDEAL
  • Visa
  • MasterCard 
  • Mister Cash
  • AfterPay
  • American Express
  • PayPal

iDEAL is momenteel de meest gebruikte betaalmethode voor online shoppen. Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af via de online betaalomgeving die jij gewend bent. Je wordt namelijk direct doorgestuurd naar de betaalpagina van jou eigen bank. Je kunt iDEAL gebruiken wanneer je een rekening hebt bij één van de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, ING Bank, Rabobank, SNS Bank, Regiobank, Triodos Bank, Van Lanschot Bank, KNAB Bank en Bunq. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat de bestelling is betaald waardoor wij aan de slag kunnen met het verwerken van je bestelling.

Houd je bankpas en eventuele identificatiemethode bij de hand tijdens het besteltraject. Voor een bestelling met iDEAL betaling zijn geen extra kosten verbonden.

Wanneer je kiest voor AfterPay kan het totale orderbedrag maximaal €250,- bedragen.

AfterPay voert altijd een gegevenscontrole uit voordat je verzoek om te betalen per factuur wordt goedgekeurd. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Wordt je verzoek niet geaccepteerd bij Afterpay? Dan kun je er natuurlijk nog voor kiezen om je bestelling via een andere betaal methode alsnog te voltooien.

Wanneer je kiest voor AfterPay dan wordt er €3,- extra in rekening gebracht. Na ontvangst van je betaaloverzicht heb je 14 dagen om de factuur te betalen. Let op: je maakt het bedrag over aan AfterPay, dus niet aan SD Horse Products!
IBAN nummer: NL24 ABNA 0598 152 180 ten name van Afterpay B.V. te Heerenveen.

 

Retourneer je de gehele bestelling? Dan ontvang je het gehele aankoopbedrag, dus ook de eventuele €3,95 verwerkingskosten en €3,- AfterPay kosten, retour. Wij melden na ontvangst van je retourzending bij AfterPay dat we jouw bestelling retour hebben ontvangen. Je ontvangt dan van AfterPay een bericht dat de factuur is komen te vervallen. Mocht je ondertussen een betalingsherinnering ontvangen van het totaalbedrag, dan is je retourzending nog niet bij ons verwerkt. Deze herinnering kun je dan dus negeren. Het wachten is dan nog op het bericht van AfterPay met de bevestiging van je retourzending. Heb je na twee weken nog steeds geen bericht van AfterPay, controleer dan even de status van je retour via onze klantenservice.